2018. okt 30.

Az én történetem + 10402 Szett bemutató

írta: Wrati
Az én történetem + 10402 Szett bemutató

10402-vidam-jovo-large.jpg

Ez a poszt kicsit más lesz. Már több mint 5 hónapja nem írtam semmit. Okkal.

2015 októberében indult a KockaHírek és majdnem 3 évig folyamatosan kerültek ki posztok az oldalra, egészen május végéig.

Felnőttköröm első készletét azért vettem, hogy visszanyerjem a kreativitásomat és, hogy újra kötöttségek nélkül tudjak gondolkodni. Huh, ez így leírva durván hangzik, de mire is gondolok pontosan? Amióta dolgozom, mindig irodai munkám volt. Egy asztal kényelmetlen székkel, kevés szabadidő, Excel táblák / adatok hada és persze sok munka stresszel. Szerintem azoknak, akik dolgoznak nem kell ezt bemutatnom (sajnos). Üdv a való világban!

Így hát eldöntöttem, hogy a LEGO segítségével visszaszerzem gyermeki mivoltom. A nagy újrakezdéshez egy Classic készletet választottam, mert az igencsak kreatívnak tűnt a sok színnel és formával, de a kibontása után csak ültem felette. Amit szerettem volna, nem tudtam megépíteni, mert nem volt elég szín hozzá. Gyerekként totálisan nem érdekelt volna, hogy van-e elég szín, mert a szín teljesen másodlagos volt, azonban már az első lépésnél elhasaltam, mert ötletem sem volt, hogy mit tudnék építeni. Kreativitás 0, kösz világ!

Az elmúlt éveknek, évtizedeknek sikerült teljesen kinulláznia a fantáziámat, így nem tudtam mit kezdjek a rendelkezésemre álló 221 darabos készlettel. Szóval elkezdtem rendes, valamivé összeálló dobozok beszerzését. Többet is mint kellett volna.

Valahol gyűjtő lettem, blogger, egy nagy LEGO fan. Sok olyan szettet vettem, ami nem vitt és nem is visz előre, de a jövő generációjának jó lesz, így végül nem is bánom.

Valahol elvesztem és ez szerintem a LEGO-ra is igaz. Ma már nem csak kreatív játék, hanem egy igazi gyáróriás, aminek kőkemény bevételeket kell termelnie, néha háttérbe szorítva a lényeget.

A Facebook oldal kapcsán is rengeteg falba ütköztem, amiket néha sikerült átugrani, néha nem. Egyelőre a nem győzött, de ennek a posztnak most meg kellett születnie.

Az Auchanban elég sok szettet leáraztak (az olcsóbban beszerezhető Star Wars készletek még mindig érdekelnek), így gondoltam megnézem, hogy mi maradt. Nem sok minden volt, de egy szett a 10402-es Vidám jövő felkeltette az érdeklődésemet. Hogy miért? Mert pontosan ezért vettem meg a régi classic szettet is. A kreativitás miatt :).

2_1.jpg

186 színes kocka, alapból három, egyszerre megépíthető járgánnyal/figurával. Tetszik. A nyomott dobozt nem fotóztam be, szerintem ez is csak egy ok volt, amiért 1.600 Ft körüli áron elhozhattam. Ennyit pontosan megért nekem, többet nem biztos, hogy adtam volna érte.

4sajat.png

Kreatívabb lettem? Nem tudom, de legalább megpróbáltam az lenni :). Építettem gyorsan 2 űrhajót és egy kékes-sárgás-fehéres nyulat vagy valami olyasmit :).

Ide most valami nagyon nagy okosságot kellene írnom, de ilyennel nem rendelkezem. Azt tudom csak, hogy ez a készlet nagyon megérte, mert azt kaptam, amit a LEGO-tól vártam. Vannak nagyobb, drágább szettek, de ha csak egy kis unaloműzéshez, pihenésre, két meló közé, esetleg a gyerekednek keresel kisebb szettet, akkor megtaláltad!

2sajat.png

Szólj hozzá

2018