2017. júl 20.

LEGO Ninjago Szökés a Kriptárium börtönből (70591) bemutató

írta: Wrati
LEGO Ninjago Szökés a Kriptárium börtönből (70591) bemutató

box.jpg

Nem vagyok nagy Ninjago fan, de az élet mégis úgy akarta, hogy erről a készletről is szülessen egy kisebb poszt ;).

A készlet 207 elemet tartalmaz, melyből egy kisebb börtönt és 5 figurát (Zane, Kai, Óriási Kőharcos, börtönőr és Soto kapitány) rakhatunk össze.

Épület

Hogy is tudnám finoman megfogalmazni a gondolataimat?:) Talán úgy, hogy vannak benne ötletes megoldások :P. Sikerült minimális anyagráfordítással összehozni egy vázat, ami börtönként kerül a polcokra.

A WC-s rész mókás, jól összerakott és ötletes. Ez talán a börtön legjobb része. 

 dsc_0456.JPG

dsc_0455.JPG

A másik cella ezzel szemben egy telefont és egy kamerát kapott. :(

dsc_0457.JPG

dsc_0458_1.JPG

A börtön felső részéről nincs közeli képem, mert amilyen gyorsan összeraktam, olyan gyorsan szedtem szét. A börtön rácsa beakasztható a tetőszerkezetbe, amely egy mozdulattal leengedhető.

Nem is tudom elmondani, hogy mennyire meglepődtem, amikor kezembe vettem a térképet... Azaz egy barna négyzetet és egy matricát. Megint matrica, matrica és matrica. Csalódott vagyok, mert legalább a térkép lehetett volna nyomtatott...

dsc_0454.JPG

Figurák

Mindenképpen azt kell mondjam, hogy ha valamiért, akkor a figurákért megérheti megvenni a szettet. 

dsc_0445.JPG

Kai, Zane és Soto kapitány. Zane két arccal érkezik, amit majd egy későbbi képen még látni fogtok. 

dsc_0446.JPG

A börtönőr nem ad túl sokat a készlethez.

dsc_0448.JPG

A kőharcos és Kai.

dsc_0449.JPG

dsc_0450.JPG

Zane és Soto kapitány hátulról. Apró malőr, hogy Zane arca "kilóg" a haja alól :). Elég muris és kicsit szerintem zavaró is.

dsc_0451.JPG

Zane második arca.

dsc_0452.JPG

Összegzés

Ez a készlet szerintem nem nagyon éri meg azt az 5-6.000 Ft-ot, amit elkérnek érte. A figurák ugyan változatosak (kinézet, fegyverzet stb.), de a börtön 1-2 megoldást leszámítva silány és üres.  

Figurák: 5 db
Elemszám: 207 db
Játszhatóság: 4/5
Dizájn: 2/5
Ár: 3/5

Szólj hozzá

bemutató 2016 ninjago