2016. jún 12.

Megvettem, bemutatom - Ultimate Axl 70336

írta: Wrati
Megvettem, bemutatom - Ultimate Axl 70336

uaxl.jpg

Elég sokszor hangoztattam már, hogy szeretem a Nexo lovagokat a figuráik miatt. Színesek, szagosak és szerethetők. Most jöjjön az egyik kedvencem, az örökké éhes Axl :).

Tavaly decemberben érkeztek meg hozzánk a Lovagok és ellenségeik első Ultimate szériás változatai. Akkor az 5 lovagból 3-at adtak ki, Lance és Axl kimaradtak. Mindeddig.

Bemutatom Nektek Axl-t, a csapat butus behemótját, akit nem lehet nem szeretni:). Ha nem hiszitek, nézzétek meg a róla szóló kisfilmet:).

Lássuk is a dobozt.

img_20160611_164913.jpg

A doboz teljesen sárga, köszönhető Axl-nek :).

img_20160611_165115.jpg

Két kis csomag LEGO elemet és egy összeszerelési útmutatót találunk a belsejében, amikkel összerakhatjuk Axl-t és az állványát.

img_20160611_165237.jpg

Csakúgy mint Aaron-nak, Axl-nek is kétféle arca van. A haragos és a nem:).

A felsőtest mindössze 3 darabból áll, 1 törzsből (ami hihetetlen módon egyben van) és 2 karból. Azt hittem, mielőtt megláttam, hogy kis 1x2-es kockákkal kell majd megoldani a magasságot, de nem. Így jobb is:).

Az összeszerelt Axl nagyon jól néz ki. Sőt... A boltból kifelé elfogott a bizonytalanság, hogy biztosan jó döntést hoztam-e megvételével, de azt kell mondjam, hogy újra elégedett vagyok a Nexo Lovagok Ultimate dobozos változataival.

img_20160611_170457.jpg

Mint eddig mindig, így most is találtam 1 olyan dolgot, ami nem tetszik. A törzsre nagyobb karakterekkel nem is írhatták volna annak számát (11X6) vagy nem is tudom mit. Hát ez van:).

A kicsi kerékkel forgatni lehet a háton lévő "öklöket", amiket a videóban is használt a riogatók ellen.

Összegzés

Ez egy fantasztikus figura, remek kiegészítőkkel. Gyűjtőknek és Nexo rajongóknak is kötelező darab:). Nem fogod megbánni!

img_20160611_170612.jpg

Játszhatóság: 5/5
Figura: 5/5
Kiegészítők: 5/5
Elemszám: 5/5
Dizájn: 5/5
Ár: 3/5

Aaron-ról ITT olvashattok:).

Szólj hozzá

ultimate lovagok 2016 nexo knights nexo