2016. máj 07.

Megvettem, bemutatom - Nexo Knights - Knight's Cycle (30371)

írta: Wrati
Megvettem, bemutatom - Nexo Knights - Knight's Cycle (30371)

img_20160430_100655.jpg

Amikor januárban beszereztem Aaront, a Nexo Lovagok az egyik kedvenc témámmá nőtte ki magát. A kedves és igényesen összeállított figurák, a rengeteg kiegészítő és a jó sztori lenyűgözött. Azóta is, ha jó árban látok 1-1 kisebb szettet, akkor igyekszem beszerezni.

A Tescoban, a sorok között bandukolva eddig még nem látott zacskós készletre lettem figyelmes. Le is vettem egyet, mikor megláttam, hogy mindössze 1,000 Ft-ért lehet egy Nexo "oroszlános" katonám:).

img_20160430_100827.jpg

 A 38 darabból 1 figurát és menő motorféleséget lehet összeépíteni.

Nos... A figura... Kicsit csalódtam benne. Sőt nagyon. A figura két rettenetesen ronda (számomra) arccal érkezett, amit én nem tudok értékelni. Kár érte, pedig a többi része rendben lenne. A narancssárga szín vélhetően valami energia alapú sisakrostély lehet, ami ezzel az arccal érdekes elegyet alkot.

Ami szintén vicces és egyben bosszantó is, hogy nem sikerült középre varázsolni azt a fránya oroszlános címert a figurán:).

Ezt a kis szettet, most talán a motor mentheti meg. Nagyon egyszerű megépíteni, de éppen emiatt ötletes. Nagyon dizájnosra sikerült és még két kilövőt és egy Nexo pajzs elemet is kapott.

Összegzés

A figura fejét és a kisebb hibákat leszámítva nem rossz szett. Örülök, hogy megvettem, de több ilyen figurára nincs szükségem (motor jöhet:)).

Játszhatóság: 4/5
Figura: 3/5
Kiegészítők: 3/5
Elemszám: 5/5
Dizájn: 5/5
Ár: 3/5 (1,000 Ft esetében 5/5, amúgy 2,450-ért két figurás doboz is kapható ugyanebben a témában!).

Szólj hozzá

lovag lovagok 2016 nexo