2015. dec 29.

Megvettem, bemutatom - Ultimate Aaron 70332

írta: Wrati
Megvettem, bemutatom - Ultimate Aaron 70332

nexo-aaron-70332.jpg

Eljött a Nexo lovagok éve. Már nálunk is kaphatók a lovagok és ellenségeik. Nem bírtam ki, hogy ne vegyek egyet, így jöjjön egy cikk Aaronról, aki Ultimate :).

 

A 70332-es szett a LEGOShop-ban 3 190 Ft, de nálunk 2 990 Ft-ért megszámítják. A boltban hamar feltűnt a doboza, mely nem a szokványos téglatestet idézi, hanem olyan mint egy nagy Calippo jégkrém:). Szép, színes, szóval eladja magát.

Ott álltam és néztem a 6 féle karaktert rejtő dobozt. Kicsit sokalltam, hogy egy darab figuráért (amiről nem tudok semmit), 3 ezer Forintot adjak, így végül visszatettem a levett dobozt. Azonban a kasszától mégis visszafordultam és megvettem Aaront.

aaron-front.jpg

aaron-back.jpg

A doboz 1 összerakási útmutatót és 2 zacskó LEGO elemet rejt, mást nem. Ez nem tűnik kevésnek, de valahogy 3 ezer Forintért az ember gyermeke többet várna.

aaron-bontott.jpg

A figurát és a hozzá tartozó állványt pár perc alatt össze lehet rakni, ez nem okozhat gondot senkinek.

aaron-kesz-1.jpg

Figura

Szuper és mosolyog, illetve azt is tud, mert ő is két arccal érkezik. Dizájnos vért és sisak is jár hozzá + cserélhető pajzs, ami igazán pöpec, csak még nem tudom mire jó (ígérem, utánajárok:)).

Kiegészítők

A készlet kiegészítőkben bővelkedik, ugyanis többféle módon fegyverezhetjük fel hősünket. Az alap, a nagy íj (új kilövővel), de választhatjuk a célzósapkás íjazást is vagy a banánrobbantósat.

A figura hátára szerelt kilövős holmi is nagyon tuti. A háromféle harci mód kiválasztásánál itt is variálhatunk a kinézeten. Ügyesen megoldották azt is, hogy ne dobjon hátast vagy orrost az óriási felszereléstől Aaron :).

Állvány

Azt tudja amit kell, semmivel sem többet, kevesebbet.

aaron-kesz-2.jpg

aaron-kesz-3.jpg

aaron-kesz-4.jpg

aaron-kesz-5.jpg

aaron-kesz-6.jpg

A vásárlás után szokott jönni az, amikor győzködöm magam, hogy ilyen vén fejjel miért is jár nekem egy-egy doboz LEGO, de most nincs ilyen. Nem kell győzködnöm magam, mert nem érzem kidobott pénznek. Örülök, hogy végül hagytam magam elcsábítani:). Összességében jó ránézni arra amit kaptam, bár továbbra is sokallom érte a 3 000 Forintot, de ha olcsóbban is elérhető lesz, akkor mindenképpen szerzek belőle még 1-2 darabot.

Most már a rajzfilm is érdekel, így a LEGO nyert egy újabb Nexo rajongót:).

LEGO - 70332 - Ultimate Aaron

Játszhatóság: 5/5
Figura: 5/5
Kiegészítők: 5/5
Elemszám: 4/5
Dizájn: 5/5
Ár: 3/5

Szólj hozzá

lovag lovagok 2016 nexo